Sunday 13 January 2013

12 tundi järjest õppida on meeletult tore

Kokkuvõtvalt olen ma terve päev õppinud. Ja mu pea on praeguseks paks nagu... ma ei suuda midagi võrdluseks tuua. Igatahes, terve päev on kulunud õppimisele kuid ma olin sellega arvestanud. Nimelt eile (kui oleks pidanud ka õppimisega tegelema), oli täieti vedelemise päev (tagatud sellest, et reede õhtul käisin väljas sõpradega).

Reedel lõpetasime ametlikult eksamitega (see nädal on järeleksamid osadel tudengitel). Eksamid läksid nii ja naa... Brandingu tulemus on kõigest 6,4- veidikene pettunud antud tulemuses. Samas parim uudis saabus laupäeva hommikul, kui tuli Hollandi keele kirjalik tulemus välja: sain samuti 6,4, kuid antud tulemusega olen meeletult rahul!!! Noh, esiteks ma olen peale oma suulise eksami põrumist veidikene ebakindel Hollandi keele osas. Teiseks: keelegrupis on 16 liiget ning kõigest 5 inimest said kirjalikul eksamil läbi! Ja ma olen üks nendest viiest!! Ma ise olin nii kindel, et pean järele tegema antud eksami, kuid paistab, et olen ikka veidikene suutnud antud keelt õppida iseseisvalt :) 
Ülejäänud tulemusi veel ei ole, kuid küll tulevad.

Homme on siis mul Hollandi keele suulise järeleksam. Olen see kord kindlasti paremini valmistunud, kuid mingi ebakindlus on ikka. Lisaks veel see, et ma olen üksinda seal (noh, õpetajaga). Eelneval korral oli koos partneriga.. Mmh, ja homme on veel viimaste projektide tähtajad. Oeh, nii hea, et mul homsega kõik läbi saab. 
Reedel käisime jah siis klassiõdedega väljas, nautisime oma seltskonda ning lihtsalt pidutsesime. Ehk tähistasime eksamite lõppu. Väga-väga hea oli üle pika aja Haagis üks korralik pidu maha pidada ning tundub, et kõigil oli lõbus õhtu!

Nüüd aga kordan natukene Hollandi keelt ning siis tõenäoliselt magama. Või teen midagi toredat lihtsalt. 
PS! Siin on külm (-1 kraad) ning rattaga sõites on selline tunne, et liigesed ei taha üldse koostööd teha. Kuid päike paistab muidu :) 


Generally speaking, I have been studying the whole day. My head feels so tireeeed. anyways, have been doing my projects / studying the whole day but I knew that this day is gonna be like this. To say so, yesterday I was supposed to study too, however the whole day I was basically lying in bed (which was due to the fact that we went out on Friday and I was extremely tired from that).

On Friday we officially finished with our exams week (this week there are re-sits only). The exams went so and so... For branding I got only 6,4 which I am kind of disappointed about. However, the best news arrived on Saturday morning when the Dutch written came out and I also received 6,4 but I'm soooo happy about it! Well, first of all, I have been very insecure about my Dutch since I failed my oral exam. Secondly, we have 16 people in our language group and only 5 of us passed the written part! I was so sure that I have to re-sit it but seems that I have managed to learn Dutch bit better this term :)
Tomorrow I have Dutch oral re-sit. I have been preparing much more this time but still feeling bit insecure. Also, I am doing the oral exam alone this time (well, ofc the teacher is there) but the last time it was with a partner. And tomorrow there are final deadlines for the projects.. Luckily everything is over by tomorrow, so nice.

So on Friday went out with my dearest classmates, enjoyed the company and just had a nice time- celebrated the end of the exams. It was actually a really-really good night out in The Hague over a long time and it seemed that everyone had fun time!

Now gonna revise some Dutch and then most likely going to sleep. Or doing smth nice..
PS! It is cold here (-1 degrees) and riding a bike is fucking cold. at least the sun is shining most of the time :) 

Parimat!
Elle-Mari

No comments:

Post a Comment